AboutBeautyDecorEventsLinksOutfitsStyleVancouver

Tuesday, May 12, 2009

Lisa's Most Coveted List

Holy smokes, almost 2 months have gone by since the last installment of my Most Coveted List! Here are the 5 things I love for the month of May.

1. AA sweetheart two-toned mini dress ($63). Compared to other stretchy form-fitting mini-dresses made out of a spandex blend, this number does something pretty miraculous: It manages to fit snugly without clinging to lumps and bumps. And although it's not completely backless, the sheer mesh panel in the back is enough flesh exposure for me. I think this dress counts as the "sexy low-back dress" on my spring shopping list.



2. Daniel Henney. MizzJ and I both salivated over the hottie who plays Agent Zero in the new X-Men movie.



3. The British Office of Government Commerce logo. Click the link and tilt your head to the left. Burst out laughing.

4. Great friends, fun times, and soul-searching conversations with inspirational folks.

5. 'Nightview' by Bernice Abbott. Flipping past The Knowledge Network one night, I caught an ad for the Pioneers of Photography documentary series and was absolutely captivated by this photo showing illuminated offices at night in New York. Abbott took this picture in 1932, but the themes it hints at--humanity, metropolis, hope in an urban landscape--still resonate today.

28 comments:

  1. daniel henney is so sexxxy.

    ReplyDelete
  2. Mr. H is indeed to be coveted lol...I sat through two korean dramas only because he was in them!

    ReplyDelete
  3. Mmmm Daniel Henney is sooo going on my "To Do" celeb list!!

    ReplyDelete
  4. Daniel Henney! He definitely got the best part of the Korean genes. He makes me look forward to having mixed-heritage kids, because maybe by some wild stroke of luck I'll have super-gorgeous offspring.

    ANYWAY! It took me FOREVER to get the logo joke! Haha.

    ReplyDelete
  5. Fab list! Totally inspiring... I will have to do one of these...

    You should SO get that AA dress!

    xoxox,
    CC

    ReplyDelete
  6. CC, I already have! I'm just waiting for a good clubbing night so that the AA dress can make its saucy debut. ;-)

    ReplyDelete
  7. Love the AA dress and I am soooo with you and MizzJ on Mr. Henney. I think I'll go see Wolverine after all...

    As for #3: I saw this logo a couple of months ago and burst out laughing in my oh-so-quiet office. Whoops! A bit hard to explain that one! hahaha!

    ReplyDelete
  8. That logo is like a magic eye painting - I just can't see it! I mean I know what's funny about it but still...

    Mini dress is cute/sexy...wish I had the bod for it...it wouldn't even cover my ass cheeks!

    ReplyDelete
  9. i totally love that dress! you can't hide anything in that thing though! haha

    ReplyDelete
  10. <3 that dress miss ;)! P.S. thanks for the head's up about the comment function on my blog! i was wondering why nobody commented :(!

    ReplyDelete
  11. Such a great list, I will have to do something like this too :-) Hope you have a lovely day, much love: Evi

    ReplyDelete
  12. I want that mini dress too!

    ReplyDelete
  13. Daniel Henney has the perfect jawbone structure haha.

    ReplyDelete
  14. That guy is certainly hot ;)

    ReplyDelete
  15. Daniel Henney is sooo drool worthy!

    ReplyDelete
  16. Even though I'm banning myself from buying more AA b/c of the CEO...I really like that dress.

    ReplyDelete
  17. daniel henney is super hot! that face..*drools* anyways..haha, hello i just found your blog and im loving it :)

    ReplyDelete
  18. wow . it so hot . i love the two tone dress so much :)

    *issyeperfecto.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. wow . it so hot . i love the two tone dress so much :)

    *issyeperfecto.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Wow. Another post about movie hotties :) I'm stuck on Zach Pinto from Star Trek, but I'll also "settle" for Henney. The AA dress looks lovely as well. Not clinging to lumps and bumps is something I am afraid of re: skintight dressing.

    ReplyDelete
  21. Wow I've never seen Dainel Henney before...yum yum!

    And I want one of those dresses too!!

    XOXO

    ReplyDelete
  22. dudee. that dress. is redic!

    ReplyDelete
  23. Hey Lisa!
    What's up darling!
    I'm loving that black dress, it's SEXY and the best part is that the price is pretty reasonable;)
    I had a good laugh at the Logo, lol...I wonder if it was intentional, since there is so much talk about them now...
    xoxo
    Mimi

    P.S. thanks for your lovely comment! You are a doll! muah!

    ReplyDelete
  24. Haha... I tilted a bit, didn't get it, tilted more, and definitely burst out laughing!

    Pretty dress!

    ReplyDelete